krstianstad!

precis kommit hem efter tre toppen dagar i kristianstad eller ja! det var iallafall tur med vädret. & jag ångrar verkligen inte att jag följde med! massa kort vart det iallafall! vägen hem idag var väl inte sådär jätte kul,jag sov väl mesta delen av resan hem med massa musik dunkandes i lurarna som gjorde så jag somna,men jag trodde jag skulle dö när solen låg på & gassade på som mest! jag blev så trött den sista biten att jag faktiskt somna & vakna upp när vi passerade marieberg! åh hem ljuva hem! vägen ner dit sov jag väl bara 20 minuter men hemresan vart det massa sovande vilket jag tycker var riktigt skönt,men fortfarande är jag trött ?! hostar & är hes & det är inte sådär jätte kul. men jag känner att jag lever. att sitta i en bil med ett hårt säte är inte skönt,men ändå tog jag mig genom 44 mil dit & hem utan något påstående om att jag hade ont! hotellet var bra,förutom att det bodde många pansionärer! ja,vad ska man säga?! haft det toppen där nere,ville knappt åka hem! & besökte den otroligt fina kyrkan som dom har! omg,vilken fin kyrka,kan verkligen inte förklara hur fin den var,den var jätte fin. var ute hela dagen igår & solen gassade på & det var otroligt fint med vädret! nu är man hemma vilket är väldigt skönt! hostar & är hes lika så,så får jag otroligt ont när jag sväljer i lungorna eller något sådant.. jaja,vem bryr sig?! är väl bara en förkylning! taggar sönder tills torsdag,då jävlar då slutar skolan! vilken härlighet,sen äre bara 2 veckors sommarskola,ja menjaa precis! fast det kommer gå fort. men nu ska jag lägga över lite bilder från Kristianstad :) blir inte alla bilder men några blir det iaf :)

morgondagen ska jag nog städa mitt rum & ta en varm & lång & skön dusch,ska sova tills jag vaknar! på kvällen får jag besök av världen finaste tjej! nemligen min pussy johanna! åh,så fruktansvärt mysigt,vi ska grilla & ha det sådär jätte mysigt,mycket snack om allt & inget,massa skratt & bara ha det sådär jätte roligt. hoppas vädret ligger på & att det verkligen blir en otroligt toppen bra dag imorgon som det vart dom andra dagarna! jag längtar redan tills jag får se henne,& få krama om henne & bara få höra hennes röst & se henne le! jag älskar henne verkligen jätte mycket,nemligen min allra bästavän! nu ska jag fortsätta med mitt! hare bäst!♥

du får mig att le♥

- skulle hellre vara olycklig med dig,än lycklig utan dig!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0