*mig själv & mina intressen!



Ja som sagt det där är jag på bilden! 15 år gammal fyller den 1/6 fall ni exakt vill veta :) En rolig tjej som älskar att vara småknäpp springa runt & vara rent ut sagt galen! Jag antar att mina föräldrar valde mig sånhär,kanske fanns någon knapp som dom tryckte på där det fanns att välja mellan "Tråkig & rent ut sagt uttråkad tjej!" eller knappen som dom tryckte på var "Sprallig,nyfiken,glad & knäpp som alltid hittar på något" ja,jag tror nog att det kan stämma faktiskt! Iallafall nog pratat om det,kan väl ses som en rätt uttråkad tjej på bilder & kanske verkar som en gullig/rar/söt & omtänksam tjej! & visst det kan jag väl hålla med om men som sagt jag är inte riktigt som man tänker sig! Nej,är sprallig & älskar äventyr,iallafall så älskar jag att vara uppe sent på natten med kompisar bara sitta & snacka skit,skratta & ha det otroligt mysigt! Fall min mobil skulle dö så skulle jag kunna offra mitt liv bara för att den skulle kunna leva ett fullsatt normalt liv igen! Eller ja,normalt & normalt vet jag inte om jag ska säga men så att den iallafall skulle kunna funka! För min mobil är något som står mig otroligt nära,kan nå den när som helst & det är den enda som verkligen förstår mig som jag vill att folk ska förstå mig! Som sagt,ett liv utan en mobil skulle jag aldrig klara,jag skulle känna mig som naken! Faktiskt,utan min mobil känner jag mig naken,det fattas någonting! Ta bara när jag var utan mobil i skolan,det kliade i fingrarna & jag saknade något så himla mycket! Ja,jag kände mig naken utan den! Iallafall,mobilen är något som jag har med mig vart jag än är,tro mig jag sover t.o.m med den! Ja gulligt nog så gör jag det tyvärr! Men som sagt jag har allting i den när jag behöver det,behöver jag ringa någon speciell eller nå någon speciell äre bara leta reda på nummret & slå en pling till den! Jag har den musik som behövs när jag känner för att lyssna på musik! Jaja,det var inte det vi skulle prata om utan det var om MIG! Iallafall,som sagt jag är 15 hela år,ja jag får knulla lagligt utan hjälm,jaja men vem bryr sig? Iallafall,jag är en person som älskar att göra folk på gott humör när dom är nere! Det finns inge värre för då får jag dåligt samvete & det avskyr jag verkligen! Ja iallafall nu är det så,jag bor iallafall i Örebro & har en mamma,pappa & en bror. Hade en kanin tryck på bilden för större bild! Iallafall hon hette gumman,men vi var tvunga att avliva henne iallafall,jag är väldigt speciell & kan vara hur som helst,jag skämms inte för mig! Iallafall,det var lite om mig vet inte mer vad jag ska skriva om mig xD Ah,detta är för det mesta om mig!

Mina intressen är rätt olika om jag säger så,men det är iallafall att fotografera & musik! Älskar att spela gitarr & fotografera! Älskar med att laga mat & städa ^^ haha,konstigt nog så gör jag det :P Vet inte varför menmen! Har väl inte så många andra intressen är väl att vara med vänner ^^ ja iallafall,det är det! ^^ Inte så duktig på att förklara men jag är så trött så orkar fan inte skriva nå mer xD Hejdååå!!






Alla dom här bilderna ska förklara mina intressen >.< Jaja,men iallafall sista bilden ja min garderob ser precis ut som på bilden! Fast lite värre,dags att städa den kanske? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0