Min Midsommar ägde som sjutton! & Varning för många bilder! ;)

Haft en kanon Midsommar med Johanna,hennes mamma,hennes bror & hans tjej,farmor,farbror & familjen,kan säga det har nog varit den roligaste Midsommaren på länge! Ja,vi åt som vanligt jag,familjen,johanna & hennes mamma,farbror & farmor sen så låg jag & johanna & bara chillade,haha! Lata,ja jag vet :P Men iallafall fanns inget & göra tillslut drog vi ut & kameran följde med,fina kort blev det ;D Sen drog vi hemåt för att trycka i oss Jordgubbar & grädde,efter det satt vi & bara pratade sen så drog vi ut & var ute kanske 2 timmar & skrattade,fotade & pratade massor! Efter det gick jag & hämta en filt sen satt vi på en filt,jag hämta gitarren & vi satt & spelade & sjöng (: Fick publik xD Iallafall sen drog vi in & var inne en stund tills jag & johanna körde Kubb mot Mamma & hennes mamma,haha vad kul det var! Massor av skrik blev det & vi körde hämn & allt :P Sen kom Johannas bror & hans tjej,& sen vare mat då satt vi & åt & jag kan säga såhär johannas mamma var en aning full så hon satt & prata istället för att äta >.< Sen så drog vi in där det spelades musik & jag & johannas mamma dansade massor mot massa rolig musik! Senare efter att haft en toppen Midsommar & alla hade dragit så bar det in till min säng somnade efter 1 eller något! Vaknade imorse av att ryggen,höfterna,& axlarna! Kan säga såhär min kropp  är inte på topp humör! Men jag känner iallafall att jag lever : )

Idag vaknade jag runt halv tolv,men är fortfarande en aning grymt trött! & har tagit det lungt,satte mig vid datorn när mamma & pappa drog ut! Efter ett tag hör jag hur det plockas i köket & jag tänker det är väl någon ute eller så,för det lät som det. Sen så kom jag på att det kanske var bäst att hämta kameran & föra över till datorn vet ni vad som sitter i köket på köksstolen & kollar på mig?!?! Jag fick världens chock typ ;$ Men där satt en otroligt fin skata med pommes frites i munen & kollade på mig! Jag visste inte vad jag skulle göra så mot mobilen där jag ringde upp pappa & berättade! Har aldrig varit med om sådant! Den var så himla fint,den gick på golvet & kollade så gulligt på mig & jag pratade med den & den kollade på mig & rörde på huvet som att den faktiskt förstog mig! Iallafall sen så flög den upp på gardinstången & gick sedan in i mitt rum,jag stängde dörren för jag visste inte vad jag skulle göra! Sen kom pappa & mamma hem & vi fixa ut den,men tyckte så synd om den för den flög in i mitt fönster 3-4 gånger :/ men ja,lite läskigt vare! Men gud så vacker den var! Men jag tror den saknade oss för det var samma skata som satt igår & pratade med oss! Gud skator,kanske inte är det finaste fågelsarten men denna var så gudomligt vacker! Ord finns inte,hade lust att behålla den ;$

Iallafall,nu vet jag inte vad som händer,jaja typ hela min livshistoria >.< men jaja,iallafall nu tänker jag surfa vidare! ^^ Så ni får ha en fortsatt bra dag!

- Saker & ting förändras,dom ändras med tiden ju äldre man blir.
Om det nu ändå är så,så skulle det vara en annan femma,men jag vet att det iallafall finns något.
Finns något mellan oss,vi har något som får oss att gnistra som glöd,kärleken mellan oss kan vara i år.
Men det är inte jag som ska ta det första steget,det är du som måste inse att jag aldrig skulle kunna skada dig.
Jag kanske också måste ta första steget,men jag vet vad jag vill & det är att ha dig i all framtid.
Kanske må vara knäpp,men känslorna säger så just nu iallafall,jag har bara sett dig på bild & bara smsat med dig!
Jag undrar så väl hur din röst låter,hur det känns att få hålla om dig,kanske får drömma.
Men jag vet att en dag så träffas vi & den dagen kommer bli den bästa dagen i mitt liv.
Förlåt,kanske för tidigt med mina känslor skriker & dom brinner på allra högsta grad.
Jag skiter i hur du ser ut i verkligheten,jag skiter hur i du är i verkliga livet.
Det var inte det jag föll för,jag föll för hur underbar en människa som du kan bli!
Jag vet inte vad jag ska säga men förlåt men jag tror skarpt på att jag älskar dig!
Jag vet älskar är ett starkt ord,men jag skulle aldrig kunna säga utan att mena det så jag säger det för att jag menar det!
Jag älskar dig!♥

Jag låter nu dom flesta bilderna tala för sig själv! Ni får tolka bilderna hur som helst,men alla bilder säger någonting på ett eller annat sätt!




























































Finns många andra fina bilder,men dom här får duga! & observera dom knäppa på mig & Johanna är bilder jag bjuder på så jag är inte snål! Men ni får dom här,kanske blev lite mycket bilder men det skadas ju inte (; Bättre det än ingenting!

peace josse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0