what are words-chris medina

låten what are words med Chris medina är en otroligt fin låt! att se videon + lyssna på låten fyller mina ögon med tårar som faller ner på mina kinder sen så ryser hela min kropp! låten är så fin som sagt han förlovade sig med sin flickvän och bestämde sig för att de skulle gifta sig efter inom två år. när hon sen råkar ut för en olycka får hon en allvarlig hjärnskada och hamnar i koma. läkarna vill stänga av respiratorn men chris säger nej. idag så finns han vid hennes sida, även om hon aldrig blir som förut. är det inte äkta kärlek? :')

innan olyckan


efter olyckan


hur stark kan inte en människa vara?
detta kallar jag äkta kärlek!

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4 kopiera & klistra in på fältet vid mitt tryck på enter så kommer videon fram! där är videon som får ens ögon att fyllas med tårar som rinner ner för kinden sedan läggs som ett stort täcke av rysningar på kroppen! låten är så fin att man absolut inte kan låta bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0