äntligen!

hej bloggen :) igår var jag väldigt deppig så jag skrev det dära emo inlägget, och självklart tänker jag inte ta livet av mig, asso vill inte såra folk, skulle kännas så sjukt taskigt! men iaf idag var jag ute och handla med mami och papi, sen så när jag kom hem hjälpte jag mami att packa upp allting och papi försvann sen blev det att äta frulle med mami och nybakta goda frallor, hihi. sen vart det att rensa kläder ur min garderob lovar det blev 2½ påsar med bara kläder, jusses! iaf efter det städade jag mitt rum som sjutton! liksom nu är det grymt fint, och jag dammsugade och lekte såhär smått gullig. har städat hela denna fina dag, och efter jag städat klart blev det att hoppa in i duschen och duscha! grymt skönt. men har fortfarande sjukt ont i ryggen och så. har med städat mitt databord! gud vad duktig jag är :) iaf, köpte två par nya skor, och jag typ hoppa av glädje när jag såg kakor, och det fanns kex med Svampbob :$ haha, jag älskar seriöst svampbob! han är mitt liv vafan! nu ska jag väl hitta på något annat :) ikväll kommer Robin över! grymt mysigt :) aja, nu ska jag fixa över lite bilder till datorn och senare blir det väl att baka pizza med papi och så kommer bästa Robin! awesome! denna kväll kommer äga :) nu ska jag fixa bilder, och juste måste bara berätta, jag fynda bästa grejjen på Ullared! bli inte förvånade men jag fyndade en Svampbobtavla som nu står i fönstret vid sängen! hihi! köpte med en palljettlampa! grymt snygg fan! får lägga in bild på det :)  aja, lägger väl fram bilder :) see ya :D


- it's over now! 1/3-11~21/3-11




en liten smått söt bild :)


Svampbobtavlan vid mitt fönster!!! :$<3<3<3<3<3<3<3<3


Svampbobkexen!<3<3<3<3<3<3<3


älsklingsparfym!<3


lampan


nya skor- Vita


nya skor- Babyrosa


blingat DS:n (:




färgat underhåret xD


ett gulligt halsband jag köpte på Ullared (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0