:)

Tänkte börja med sånt som alla andra också göra. så ni får lära känna mig bättre (: en bra ide jag vet! aha, detta kommer ni få veta om mig.

1- om mig.
2- hur jag var som barn.
3- favoritidol.
4- vad är kärlek för mig.
5- min bästavän.
6- min första kärlek.
7- musiksmak.
8- mina syskon.
9- saker jag avskyr.
10- fobier.
11- detta gör mig till en stark person.
12- favoritfärg.
13- älsklingsfiur.
14- pinsammaste ögonblicket.
15- ett favoritställe.
16- detta får mig att må dåligt.
17- detta gör mig till en bra person.
18- älsklingsmat.
19- någonting jag verkligen hatar.
20- detta får mig att le.
21- intressen.
22- saknad.
23- något jag ångrar.
24- favoritklädsel.
25- en kändis jag tycker är snygg.
26- något som jag älskar att göra.
27- en vän jag saknar.
28- något jag verkligen inte kan leva utan.
29- om jag kunde skulle jag...
30- om jag fick en sista timme i livet skulle jag..
31- något jag vill ha tillbaka som jag haft men inte längre har.


detta kommer handla om mig, kanske inte världens bästa lista, men jag tänker börja på dirrekten så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0