I love you baby♥

Tjenare bloggen,sitter här fixad och grejer. Ni undrar säkert varför jag är fixad och grejer eller hur ;) men jag ska upp på stan för jag ska möta världens underbaraste Sebbe vid halv tre (a) hihi,det kommer bli mys (a) höhö,sen blire att möta Beckah och sedan blire krykan fan.. Vill inte gå men vad ska man göra? Inget I think. Aja,nu ska jag väl göra något annat (; typ fixa i ordning mej lite mer eller något sånt. Aja vi ses! Slänger väl in något smått gulligt inlägg senare! Juste idag kommer min låtsas mormor och min riktiga morfar men jag kommer ju inte vara hemma :/ Aja,imorgon äre skola igen och då äre bara två veckor kvar tills vi drar till Ullared :D jag,moster,mamma och kusinerna åker dit :D fett nice asso :D aja nu ska jag kila iväg måste fan göra mej bättre i ordning och så :*

- När jag ser dej så vill jag bara smälta.
När du tag i min hand vill jag att den ska hålla fast i min i evigheter.
När jag hör din röst kan jag inte sluta le.
När du rör vid mej pirrar det i hela min kropp.
När du håller om mej tätt intill dej vill jag stanna hela världen och låta det bli så förevigt.
När du kysser mej vill jag inte sluta känna dina läppar mot mina,för det känns som jag faller.
Faller för dej älskling,jag ber om ett evigt liv med dej.
Om det nu så blir så.
Så lovar jag dej att jag föralltid ska finnas vid din sida och aldrig släppa taget.
Du gör mej helt galen,helt galen i dej.
Du måste tro på dom orden när jag faktiskt säger att jag älskar dej mest.
Jag vill inte förlora dej,det skulle vara som att förlora ett helt och lyckligt liv.
När jag är med dej så finner jag faktiskt lyckan.
Hur du rör mej,hur du ser på mej,hur du ler mot mej.
Det gör mej lycklig.
Så snälla låt det bli så förevigt älskling.
Jag bönar och ber dej.
För jag vill ha dej kvar i mitt liv.
Jag har funnit min lycka,och min ro.
Men det är mest hos dej som jag känner mej tryggast.
I din famn,så snälla jag ber dej låt det bli oss förevigt Sebastian Johansson!<3

En smått gullig bild på mej :$


Smexiie


Bjuder på en smexiiie bild på mej och Jenna :*


Sötiiiz


Korv


Yeah,baby


Kåååtte


Fura


Fäm


Hejdoo,take care gollungar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0