ingen stor lust.

hejsan bloggen, har varit sjuk :/ legat i förklyning & sådant mysigt! jaja, iaf har varit hemma nästan hela veckan, gick hem från skolan i tisdags. på tisdag ska vi åka skridskor.. haha, jag får inte vara med :( aja, min röst är helt cp.. sitter nu här halv tolv på kvällen :$ jusses, men iaf måste väl sticka snart. är verkligen förälskad i låten Sorrow med Bad Religion, gud det är kärlek det! men nu ska jag väl hitta på något annat (: slänger väl in någon eller några bilder ^^ chao!

- det vi hade, vad kallade vi det? men om det nu är så att du tänker välja din väg att gå tänker jag inte vara till stor skada i ditt liv. tänker låta dig gå din väg, för det blir bäst så som det blir nu. och jag tänker inte störa dig det är ditt val över vad du gör inte mitt. om du vill gå så får du det, jag tänker inte hindra dig från att gå. båda har förändrats så otroligt mycket, vi är inte dom dära som vi var när vi var mindre, utan vi har ändrats. jag tror jag vet vilka det beror på, och jag tänker inte sluta tro på det. för sanningen kommer snart komma fram. och efter 9an är jag helt hundra på att vi kommer att glömma varandra, släppa varandra och gå skilda vägar. släppa allt det som varit och försöka börja om genom att glömma varandra. kanske låta det gå två tre år innan vi möts igen och skapar något som kallas vänskapsband. för nu känns det fel, för mig känns det fel kanske för dig med. men jag vet vad jag vill, och det är att glömma allt. lämna det onda. fly från allt och alla. för jag vet att jag seriöst inte klarar mig utan dig. för du är min livsglädje den som får mig att orka. tiden med dig har varit underbar. men jag älskar dig och tror att detta blir det bästa för oss båda två fast ingen av oss två kommer vilja det!

mums!


saknar dig



take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0