nästan så jag ger upp...

Jag har försökt vara stark genom stunder som dessa,jag har aldrig viljat prata om mina problem.
Alltid vänt blicken om och gått min egna väg,för jag vet vilken väg jag vill gå,men ibland så lyckas det bara bli fel.
Jag mår faktiskt inte bra,men jag försöker leva livet som vilken tonåring som helst,men efter allting jag får ta emot så känner jag mig allt mer svagare än något annat. Men det är fan ingen jävel som bryr sig,för jag leker bara om dagarna,jag fejkar bara hur allting är. Men när jag väl försöker visa att allting faktiskt inte är bra,blir det bara fel. Men jag orkar inte deppa ihop mer nu för jag orkar inte gå in i dom tiderna nu,jag orkar inte deppa ihop,jag mår bra och tänker fortsätta med det. men inget är inte så lätt när folk bara sabbar för en. Men jag är stark och jag står kvar på båda mina ben.. Allting är ju bra eller hur?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0