naturen är mitt andra hem,naturen gör mej lycklig.

Sitter här,har verkligen inget liv men ja har varit ute med pappa och fotat i skogen :) så skönt att få komma ut,var ute ca tre timmar,så himla skönt. Tog på mycket saker?! haha,men det har varit skönt vilket är huvesaken! Har typ lyssnat i evigheter på Shakia-Waka Waka känns det som. Kommer väl snart kunna hela texten utantill(?) Iaf,imorgon är det en tråkig Söndag,och då händer väl typ inte mycket?! Beckah påminnde mej att det är kyrkan,men jaaaa,precis! Nu kom man på det också! Haha vad roligt >:c menjaja,efter det drar jag hemåt sen måste jag väl plugga in engelskagloserna eller något sånt?! HAHA,inte för att jag kan dom dåva (a) ingen bra idè för mej att säga att jag ska plugga när jag ändå inte gör det (a) så jaaa,nejmen jag måste seriöst plugga in dom,annars får Marianne(häxan) rådamp på mej (: HAHA! Hon är så tråkig,och lektionen med henne känns som världen jävla evighet,som att man hinner dö och sedan uppstå igen. Känns som att man har lektion med henne i 40 miljoner år! Haha,nejmen jag måste vara snäll mot mina lärare! Men just henne av alla lärare.. T.o.m Yvonne som är sådär bra är bättre! Men nu ska jag väl inte säga mer?! Juste fått ny säng idag,gissa om jag kommer somna snabbt idag? Haha (a) Men ja,slänger in ett sånt där smått gulligt inlägg sen chao (:


- Du är luften jag bär på,du är mina lungor. Du är mitt hjärta som slår.
Mitt huvud tänker och det tänker bara på en enda person.
Mitt hjärta det slår,slår för ett liv,ett evigt liv med dej.
Om det nu vore så lätt att förklara mina känslor för dej.
Så skulle jag förklara för dej att så stor hela universium är.
Fast mycket mer.
Så mycket gillar jag faktiskt dej.
Men det är inte lätt,när läget ligger till som det gör.
Men någon gång i mitt liv så ska du få reda på att jag faktiskt gillar dig!



Bild tagen & Redigierad av mej på en hackspätt eller vad dom heter (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0