sättet du ler mot mig, det förgyller min dag.

tjo bloggen :D hoppas ni mår bra, & har åtminstonde klarat er från förkylning & skit. Iaf det har inte jag. Min röst är helt fuckt up o_O iaf, sitter nu här och snorig är man :/ pratar som ett miffo, men jag klarar mig för jag lever ju så. Har gjort egen glass och den blev urmumsig! Som jag skrev igår så nördar jag låten Sorrow med Bad Religion och jag vet inte varför men ja, jag gör det. Jag nyser rätt mycket men det är nog för förkylningen. Imorgon är det Måndag, en vanlig Måndag. Bara en vecka kvar tills man sticker till Ullared med dom mest bästa och underbaraste! Iaf det är jobbigt att vara förkyld, jobbigt att andas ja... Ni fattar, man får svårt och jobbigt att andas, man låter som om något fastnat i ens hals. Slut pratat om det. Nu ska jag väl fortsätta skriva manuset till engelskan. Imorgon är dagen chill, för jag får inga lektioner typ. Klockan 08.20 är det någon otroligt skum grejj, som håller på i 2 hela timmar. jusses. Sen ska jag till skolsköterskan för jag har läkartid där klockan 11 och kommer väl inte vara med på lektionen. Haha, sen slutar man (: hela skolan slutar då för att lärarna ska på någon utbildning. Fan vad soft liksom. Aja, nu ska jag väl hitta på något annat trevligt :) haha, satt och kolla egenom lite grejer jag hade skrivit, haha allså det är väldigt skrattretande! men chao, slänger väl in några bilder eller så (: see ya!

- varför finns du alltid där för? i mina tankar, i mina drömmar, ja typ överallt. jag ser dig överallt vart jag än går, jag tänker bara på dig. kanske skulle vara lättare att förklara mina känslor för dig, men det är så svårt när jag är så pass blyg och inte vågar berätta hur jag faktiskt känner för dig, att jag tror att jag faktiskt gått och kärat ner mig i dig på något vis. jag tänker inte nämna ditt namn för du stannar säker i mitt hjärta och i mina tankar. jag vill inte få ut och berätta för någon att det jag faktiskt känner för dig. det känns solklart och otroligt att jag faktiskt känner så. för när du pratar med mig och ler så ler jag med, ditt leende dödar mig men ändå får det mig att må så otroligt bra! det förgyller mina dagar, och du ger mig styrkan att vilja orka och våga le. jag har aldrig vågat le, men du får mig att smälta, mitt leende känns äkta tack vare dig. jag önskar att du kunde höra, att du kunde sätta dig ner med mig så jag iaf fick förklara hur jag känner för dig. men det är bara en dröm, en dröm som jag vill ska bli verklighet.

Ibland måste man ju bara bjuda på sig själv!


Man måste fan få bjuda på sig själv.


Glömmer aldrig när vi ringde Heta linjen mitt i natten och vi sa att vi hette Malin och var olika år pg.ö hur gammal den andra var xD och vi fick en kille om och om igen som bodde i Stockholm och du bara bor du på Söder? och han bara ja, gör du det? och du flippade ur och skrek typ i luren: MEN DET ÄR JU DU, ASSO FJÄRDE GÅNGEN, JAG PALLAR INTE MED DIG HEJDÅ! eller när vi ringde till Andrè och du frågade om du fick störa honom med en fråga och han tyckte det var okej, och du frågade om du fick förföra honom och jag bara skrattade och han sa att du inte fick, och massor. HAHA, sen kommer jag ihåg när du frågade honom om sex var aktuellt. Haha, du gör mina dagar ibland, och det bästa med dig är att jag alltid kan vara mig själv när jag är med dig, och du förstår allting närstan, du är en som jag kan berätta allting för och du lyssnar alltid och förstår, det är det bästa med oss, vi har alltid lika kul och kan berätta allting för varandra utan att vi blir sura!<3


om jag fick en chans att visa dig vem jag egentligen är, skulle du ta den då?


jag älskar att vara oseriös, det gör mig mer naturell.


du är så sexig att jag vill slicka dina mumsiga tår.


visst gör det ont, när någon man älskar får ont.


om jag var katt och du var hund, skulle vi då kunna para oss?


jag gillar tår, dom är så små och gulliga, men vissa är avlånga och smala.


jag är inte rädd för att förlora dig, jag är rädd för att inte få förlora dig.


om du var gud och jag var jesus, så skulle jag vara kungligare nu.


om jag fick en enda chans med dig, skulle jag sagt att du är allt för mig ****** ♥


om du lovade att ändra dig och bli normal, och sa att du alltid skulle älska mig. det skulle inte spela någon roll, för jag hatar redan dig.


tror du inte att vi såg ditt fejkade fejs? hur du log mot oss, du hade ett fuckat leende som sabbade allting. du dök upp men du förstörde så jävla mycket för oss. du har sårat oss för mycket. kolla vad du gjort. snälla du borde veta att i nästa liv så är du ingenting värd.


jag är fan så mycket mer starkare än dig än vad du var ditt jävla äckel, jävla fylloäckel. bara hatar dig mer och mer för varje jävla fucking dag som går!



take care bitche's :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0