Smsinlägg :)

Tja bloggen, lägger in ett inlägg från mobilen :P aja, idag var det skola som vanligt och en undersökning på två hela timmar. Sen kom mami och vi drog upp till ulla för vi hade läkartid, efter det så hade vi slutat och vi hade lunch sen hade vi lite engelska sen slut på dagen. HAHA, fett skönt! Imorgon är det tisdag vilket innebär att vi ska åka skridskor.. Och jag kommer inte vara med eftersom jag varit sjuk och fortfarande är lite sjuk. Men ligger i sängen och pluggar HK. Som sagt som man inte tror så tror man att man aldrig kommer få prov i hemkunskap, det är fel. Har prov imorgon och har inte pluggat ett skit men det blir bara att plugga på. Är extremt trött och vill bara sova. Solen lyser, funderar på att gå ut och ta lite bilder innan den fina snön försvinner, aja om en vecka åker jag :) klockan fem på morgonen. Åker till ullared :) fett nice. Nej men nu ska jag fortsätta med mitt! - åh! Du är så vacker att jag nästan smälter, du är så otroligt vacker att jag bara vill slita sönder allting i bitar! Hihi, baby bli min. Kan inte sova om natten för du håller mig vaken!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0