äntligen klar =D & jonis min kk är den finaste på denna fuckade jord,wiiiieh! :''3

äntligen klar med pluggandet! ja menjaaaaaa precis! nördat låten Galen med Ison & Fille Galen (: nu ska jag sitta en stund till tills det är dags att stänga av & gå för att krypa ner i sängen & smsa med finaste jonis & sedan sova! tagga för imorgon,härligt med hk på morgon & kommer säkert ha mvg på provet jag gjorde!
jaja,hör av mig imorgon eller något sådant liknande!

måste bara påpeka att jag älskar min bästavän johanna allra mest! hon är bäst & det är ingen protest!

skolan idag gick toppen,taggar sönder till torsdagen för då blire att sova hos min bebis beckah! boyeah,jag längtar redan! & snart fyller jag,tack beckah för denna dag,den har varit bäst =D

- fattar inte varför,men är trött på att lägga ner min värdefulla tid på dig. du har visat vilken idiot till kille du är. jag trodde du var speicell,ja något alldeles extra men som vanligt,som alla andra killar. varför skulle jag tro på det att du just du var speciell,visst är du schysst & så. men hade visst fel om att du var min drömkille. det var bara en dröm. du var nog den jag drömde om men jag hade fel. du är precis som alla andra inte ett dugg mycket bättre än vad jag trodde. jag litade på dig men fan heller,du svek mig som alla andra. du dissade mig på msn osv är de det du ska kalla för mod? du tror att jag tar åt mig allting,men jag blir så sur & så besviken,för just du av alla. trodde aldrig att just du skulle bete dig såhär. men visst folk har väll rätt. det finns ingen som är speciell,inte ens du. jag hade fel. jag trodde du var den för mig men så fel jag har. för nu har jag insett att jag är värd någonting bättre än just dig. tack & hej orkar inte slösa min tid mer på dig,så just nu släpper jag dig. vill inte ha med dig att göra längre! du har bevisat hur jävla falsk du verkligen är.

lite random pic's





min fina joniiis,du är coolmin käre vän! mihiihih :''3


johannaaaaa,älskliiiiing<3<3<3<3<3<3<3<3


juste har ju tagit hål i öronen,men dom fuckar helt ='/



bara för att reta jonis nudå,hihi hans favvobild eller ja (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0