har tappat hoppet om det ni kallar äkta kärlek & jag förblir utan hjärtevän!

tjoho! idag har jag setat vid datorn,städat,fixat i ordning mig,setat vid datorn,ätit,setat vid datorn,varit ute & fotat,gick till bästisen,gick & handla glass,satt ute,gick ut & fota med världens bästa! sen så fotade vi & vi hade grymt kul,& vi ska göra om det osv! sen så kom det några killar & började hålla på så vi drog där ifrån,nu sitter man här & gjort i säkert en halvtimme! jag är trött & vill bara gå & lägga mig,dra täcket över mig & bara sova! nu ska jag lägga in några såhääääääär smått fina bilder på oss två! & observera bilderna är grymt vackra,dels lägger jag upp någon vacker *host* bild på mig :)

- när man väl har någon så saknar man singel livet,men när man väl är ensam så saknar man kärleks livet,om det bara fanns någon som accepterade mig för den jag är & inte för någon annan,som alltid ställde upp för mig. men jag är glad att jag är singel att jag lever mitt liv dag för dag. men hur som helst så saknar jag den känslan då hjärtat slår så det nästan sitter uppe i halsgropen,& alla dom dära gulliga smsen,kramarna,pussarna ja allting,när man håller om varandra & vandrar hand i hand genom allting. jag saknar kärleken så jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen! hur som helst så hoppas jag på att hitta honom,för gör jag det så vill jag bara borra mig in i honom,aldrig släppa taget. för fall jag fick välja på något skulle jag valt kärleken istället för det tråkiga singel livet.

BILDBOMB!












nu kommer bilderna med min pussy! var beredda på fett söta bilder :$
















även fast folk tycker vi är fula,cp,äckliga,konstiga,töntiga,barnsliga så är det såhär världen älskar att se oss! det finns ingen som dig,& jag är glad att jag träffade dig,jag älskar dig mer än vad någon kan förstå och säga! jag kommer alltid att älska dig oavsett vad! det är alltid du som hjälpt mig,& du är en vän jag aldrig kommer att släppa taget om. 11 år med dig & jag älskar dig,alla minnen ja allting,det säger mer än vad du tror! jag älskar dig min allra allra bästavän!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0