jorden har ju verkligen gått under? menjaaa precis,jag lever och står med båda fötterna på jorden!

sitter vid datorn och lite halv ont har man i ryggen,ja menjaaaaa precis! börjar inse att jag faktiskt kommer få fullt med massa no papper på sommarlovet som måste göras! och det klarar ju lilla josse? ja,förfan! två "prov" ska jag lyckas göra på en dag! ju mer "prov" eller ah jag lyckas göra,dessto fortare kommer allting gå! ja,allting kommer gå suveränt,tror jag.. jag är inte säker men hoppas på det allra bästa! sitter och är lite fundersam,eller ja har tagit lite små fina bilder när jag var sjuk eller ja,när jag var tillräckligt pigg och febern lugnat ner sig! äter pencelin som jag gjort i en vecka snart! jippie,snart slipper jag det! nu ska jag väl slänga in några bilder jag tagit eller nå?

- om jorden visste vem du var,så tror jag att folk skulle låsa in dig aldrig låtit dig sätta din egna fot utanför rummet utan bara låtit dig sitta där,dum och alldeles söt. kärlek borde komma med en svart förvarningstext där det står  TÄNK PÅ: väldigt beroende framkallande! men det finns inget jag kan göra mer än att hoppas på att du förstår vad jag vill och velat länge!










ha det bra! kyssar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0