konfirmation + 15 års dag!!







































blev en väldigt lyckad dag trots att man var nervös så man kände hur nervositeten satte sig långt upp i halsgropen! det gick jätte fint,& ja det var jätte kul & jag kommer sakna tjejerna så otroligt mycket,tråkigt att detta har slutat :'/ men fortsätter ju som ledare,men iallafall! har fått i mig mat + tårta.. & jag var väl väldigt smart efter hälften av allting så blev jag en aning super kissnödig! på onsdag kommer resten av presenterna eftersom idag är inte min riktiga födelsedag men på onsdag så =D nu ska jag kila iväg & hitta på något annat,tror jag ska sova eller något,eller så får det vänta tills ikväll för jag är en aning trött. ord finns inte!

- så länge som jag väntat på det här,väntat på det här som sker.
men när jag tänker efter så vet jag nog vad det är som händer & sker inombords.
jag känner känslan inom mig,som att den aldrig fanns där förut.
jag vet inte men det känns som det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0