länge sen men jag är äntligen tillbaka igen :)

Tjaaa,rätt länge sen men jag har väl haft en "bloggpaus" eller vafan man ska kalla det? Men har typ haft rätt fullt upp eller ja,har inte riktigt haft ork till att faktiskt bloggat.
Det är så otroligt mycket som skett,men jag har inget mer att tilläga att jag kommer nog inte blogga så mycket som förut eller kanske,jag funderar stort på den saken faktikst fall jag verkligen kommer orka,men kan väl säga att jag faktiskt fyller på hela 13 dar! woho!! Och en ny dator har man lyckats fått! Nästa Söndag tar jag Konfirmation,tjihooo vad kuuul :D

Och resan var helt awesome!



lyckades slinga mitt hår igår blondare,färgen är väl snygg fast funderar på att göra det ljusare!



två bilder från ena på bussresan ner och den sista e en gravsten eller vad man ska kalla det :P

men ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0