så länge jag vill,så länge som det bara går.

hej eller något,jag är sur ja & hela världen är katastrof just nu... min mage vill inte som jag vill,& jag har tappat humöret helt totalt! just nu vill jag bara skjuta skallen av mig eller något sånt.. jag vill bara gräva ner mig eller något sådant trevligt! & har ju ingen lust att vara snäll mot alla just nu.. vill bara ja iallafall ska berätta kortfattat om min otroligt söta dag!
jag vaknade idag,men som sagt jag är liiiiite skoltrött & känner att sommaren kommer vara ett bra tillfälle att jobba ikapp allting man ligger efter med! & det gillar vi ju,ja menjaaa precis! på onsdag är jag ledig,omg grymt skönt säger jag bara! har iallafall varit i skolan,haft ganska tråka lektioner,men sista lektionen var rätt soft om man tänker efter. hade ingen musik utan ma/apass istället,& det är ju jääätte kul eller inte! blev musik,& jag gjorde typ ingenting förutom att jag skrev klart mitt brev sen så gjorde jag ingenting,förutom att städa bänken osv. efter att man slutat ringde man upp hanna som man snacka med ett tag sen så cyklade man hem,nu sitter man här hemma & är deppig.. jaja nu ska jag dra ellet något..


har fått en favoritlåt!  Dj Cammy - I Wanna Grow Old With You Lyrics.
den är toppen bra!

- Another day
Without your smile
Another day just passes by
But now I know
How much it means
For you to stay
Right here with me

The time we spent apart will make our love grow stronger

But it hurt so bad I can't take it any longer

I wanna grow old with you

I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing everything you do
I wanna grow old with you

A thousand miles between us now

It causes me to wonder how
Our love tonight remains so strong
It makes our risk right all along

The time we spent apart will make our love grow stronger

But it hurt so bad I can't take it any longer

I wanna grow old with you

I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing everything you do
I wanna grow old with you

Things can come and go I know but

Baby I believe
Something's burning strong between us
Makes it clear to me

I wanna grow old with you

I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing everything you do
I wanna grow old with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0