som en gunga som snurrar snabbt,så fort snurrar du min värld!

- vi svävar & vi flyger,ja vi flyger mot nya äventyr.
tillsammans hand i hand,du håller i min hand & jag i din.
snart bär det av,mot den stora himlen tillsammans.
jag hoppas du tar väl hand om mig & att du inte sviker mig som alla andra.
för jag tror på dig,så otroligt mycket.
allt jag vill är att tillbringa mina dagar,nätter,timmar,minuter & sekunder med bara dig.
vill ligga tätt intill dig i din famn & höra dina andetag.
lägga handen på ditt bröst & känna ditt hjärta slå mot min hjälplösa hand.
jag vill kolla in i dina otroligt vackra ögon & se dig le.
jag vill se det dära leendet som man du kan få fram.
sen så vill jag komma allt närmare dig & känna hur dina andetag nuddar på mina läppar.
jag vill nudda dina läppar & möta din tunga,jag vill hålla om dig & aldrig släppa.
jag vill känna den dära värmen i min kropp som nog bara du kan spå i mig.
jag vill bara att du ska finnas hos mig.
jag vill känna dom dära armarna runt mig & känna hur hårt du håller om mig & aldrig släpper taget.
jag vill aldrig att det ska sluta,för jag vill vara hos dig i all evighet.
bara känslan får mitt hjärta att slå,lite extra för just dig min älskade.
jag vet inte hur jag ska förklara denna känsla som bor i mig.
för jag vet inte om det bott här i mig tidigare.
jag vill vara din & nära dig i all evighet,vill aldrig skiljas åt från dig.
vill veta av att du finns i min närhet utan att jag ska fundera fall du verkligen finns till.
för så länge du finns i min närhet,så länge du får mitt hjärta att göra små volter när du kommer.
så länge du får mig att le ett leende som bara skakas fram från dig.
så länge jag får veta att du existerar så gör det inte mig något.
men att veta att du snart kommer att lämna mig,kanske förevigt.
så får det mig att känna mig vilsen & liten.
rädd & hjälplös,för det känns som att det är bara du som får mig att känna denna känsla.
känna mig levande & inte rädd för någonting i din närhet.
men att veta att du snart kommer lämna mig kanske förevigt svider riktigt i mig.
det gör mig rädd,för jag vet inte vad jag kommer vara utan dig.
men jag tänker försöka vara stark,för jag vet att jag klarar av det här!
men om jag bara kunde,så skulle jag förvandla så dina känslor var desamma för mig!
åh,gud vad du snurrar min värld!
<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0