DISSAR DU MITT INNRE, SÅ DISSAR MITT YTTRE DIG!

Jippie, det är skola imorgon och jag är ju för grymt taggad!
Känns som lärarna dödar oss med massor av läxor och prov, kan bara påstå att jag verkligen ÄLSKAR skolan iallafall just nu, har SO-prov på onsdag samt att jag ska hinna på läsa på alla tusenmiljarder gloser till Onsdag och på fredag har vi ännu ett prov! Veckan därefter på Torsdagen har vi ett teknikprov.. Snälla, hur mycket vill dom att vi ska plugga på? Det blir så jävla mycket och vet inte vad jag faktiskt ska börja med! Sen äre väl ju lov och då ska jag plugga hela veckan för att två veckor, efter lovet så har vi ännu ett prov, jag menar skolan är ju fööööör UNDERBAR! Grymt mycket läxor och prov, kan dom inte bara göra så att man bara får ha 1 prov i veckan och så inga läxor osv så man kan läsa på till det provet, dom dödar oss verkligen!

Nästa helg så kommer jag spendera på Solliden med massa annat folk som säkert kommer göra min helt en aning lyckad, jag är grymt taggad och längtar som sjutton men det som plågar mig mest är när vi ska träffas där ute! Jag menar slutar 14:35 och så ska man ta sig hem och checka genom allting så man har med sig allt och sen så ska man åka mot lägret, asså jag är jävligt taggad men ändå så är jag grymt stressad! Alla läxor, prov osv gör mig stressad,orolig och nervös vet inte vad jag ska ta mig till. Imorgon är det iallafall skola, jippie jätte kul och är inte direkt så peppad på skolan imorgon men den enda höjdpunkten är väl allt folk man får träffa. Aja, finns inget mer att säga mer än att jag är så grymt trött och ja, nu har jag inget mer att säga så nu vet ni hur det står till och att JAG verkligen ÄLSKAR skolan!

"killen: har du plåster?
tjejen: varför ska du ha plåster?
killen: för att jag skrapa knäna när jag föll för dig!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0