DU ÄR DET VACKRASTE JAG VET!

Tjaaaa bloggen, haft en grym jävla dag idag trots att jag inte mått så bra faktiskt, men haft så jäklans kul med den allra bästavännen i världen, har skrattat så magen har värkit och så det faktiskt trängt fram tårar, snackat en massa och dagen idag har väl ja varit rätt soft.
äntligen är det höstlov och vet faktiskt inte vad jag ska göra på höstlovet men praoplatsen är fixad och ser emot två härliga veckor på bibloteket nere i centrum, haha ja det kommer nog bli två otroliga veckor!
och nu sitter jag vid datorn och tankar ner lite bilder, för måste slänga upp bilderna på mig och min älskling!
har haft sån underbar vecka, bara älskar torsdagar och fredagar, dom dagarna är så jäklans underbara!
nog pratat om det och nu ska jag göra andra vettiga saker!
peace out, nu är det äntligen HÖSTLOV!

- att le och skratta behöver inte betyda att man är glad.
utan att man är stark nog för att pressa fram ett leende och ett skratt.
trots hur ont det än gör!

Mår så jäklans bra i din närhet!
Du kan verkligen få mig att le och skratta som ingen annan tidigare gjort!
Älskar diiiig min tvilling!<3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0