SÄG ALDRIG ATT DU ÄLSKAR MIG, NÄR DU ÄNDÅ SÅRAR MIG PÅ SLUTÄNDAN!

- från början när vi började snacka påstog du hur fin/vacker/sexig/snygg jag var, du sa att du älskade mig!
du sa det t.o.m med i telefonen, du sa det med din egna röst.
när vi väl träffades då var jag inte någon som dög längre, nej du sa ingenting men jag märkte på sättet hur du var att jag inte var något.
att allt jag var innan, det var så jag dög då och att jag nu bara var något som inte räckte till.
väljer alltid fel vägar att vandra för det blir jämt så fel, för allting jag försöker göra är att räcka till.
vill bara bli älskad för den jag själv är, vill ha någon som älskar mig för den jag är.
som ser mig som samma person som innan, som inte sårar mig på slutet.
för jag är trött på allting, för nu fäller jag mina sista tårar för dig och torkar dom.
orkar inte mer..




visar ju trotsallt bara min riktiga sida (a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0