DET KÄNNS SÅ MENINGSLÖST ATT LE PÅ EN BILD NU...

Hade skolfoto i Torsdags och fotografen var nog den mest idiotiska fotografen jag någonsin mött,att hon ens orkade! Kom hem ledsen och kommer vägra att le på ett foto nu i ett år,kommer le på en bild när jag fått min tandställning osv,för nu HATAR jag verkligen att le på kort,och kommer aldrig mera göra det! Fotografen trakaserade mig och jag berättade för mamma,mamma är verkligen inte glad och kan säga hon sa inte så till någon annan i min klass,hur misslyckad och nedstämd tror hon inte att man känner sig pg.ö det?! Jag kommer aldrig kunna le på det sättet som innan hon öppnade sin feta käft på bilderna man tog själv,för nu kommer jag tänka efter och kommer verkligen dölja mitt leende. Jag kan säga så,jag har aldrig känt mig så misslyckad som perosn över en enda sak,jo mina tänder!
Jag menar,jag kom in satte mig och log som vanligt,ja ni vet hur man brukar le så tog hon en bild och kollade på mig och sa sedan "Kan du stänga munnen och le med läpparna?" Liksom,visst jag gjorde som hon sa och när jag berättade för dom andra och fråga om hon hade sagt samma till dom så insåg jag att det var bara mig hon hade sagt så till. Liksom,ALDRIG mer att jag tänker LE på ett jävla foto tills jag fått min tandställning,kommer också vägra vara med på bild,för jag har aldrig känt mig så ja ni fattar,ALDRIG igen att jag tänker LE på ett jävlaste foto!

Detta leende är det slut på nu,kommer börja le på bilder igen när jag fått tandställning osv....


USCH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0