JAG HÖRDE ATT DET VAR DAGS ATT SÄTTA IGÅNG MED PLUGGANDET..

Som sagt, jag måste plugga har lite so att sätta igång med, iallafall återigen en skoldag som gått.
Imorgon börjar man 11.10, är man i himlen eller vad?! Just nu vet jag inte vad jag ska göra men något vettigt tänker jag hitta på. Iallafall, är lite sådär smått trött och ska sätta mig och göra lite av so:n jag lovar, det är bäst så att göra det så äre klart =) yeah man! Vi hörs när vi syns bitche's!

- Vad är det som är så roligt va?!
Säg mig bara det, vafan håller du ens på med?!
Ena sekunden är du sjukt snäll och är min vän men andra sekunden håller du på att tracka mig med dina kompisar och låtsas som ingenting.
Jag är trött på att få höra ord från dina klasskompisar, be dom bara hålla käften.
Jag lovar, fortsätter dom att tracka mig som dom gör, så lovar jag att när jag är färdig med dom.
Då är dom lika små som ingeinting alls, och det kan jag lova.
För mig är du plus nästan hela din jävla klass begravna under jord nu.
Idioter säger jag bara, jag har det redan tufft som jag har det.
Måste ni då fortsätta att tracka mig?!
Dels om du nu ändå tycker det är så jävla kul att hålla på att tracka mig, så ska jag säga en sak.
Börja tracka er själva istället, för det är inte fel på mig utan ER!
Har ni inget bättre för er än att hålla på att tracka, snälla ni ska gå i sjuan?!
Ah, jo det märks ju.
Bara väx upp och sluta leka omogna, ni är så jävla barnsliga att ord inte finns!
Och du, duvet vem du är kan bara säga såhär.
Kom inte och säg förlåt till mig en gång till när du fan ändå inte menar DET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0