MENSVÄRK OCH GREJOR, VILKET HÄRLIGT VÄDER!

Tjolahejj =D
Vad gör alla?! Själv är jag dock trött och vet inte vad jag ska skriva men iallafall, det var skola idag som vanligt och den längsta av dom alla också, och det grovgillas! =D
Och gissa vad, det är typ storm och det blåser grymt mycket och aa vi hade idrott UTE! Och jag skämtar inte, vadå inte liiiite kallt och jag typ höll på att dö och frysa ihjäl, iallafall så skippade jag lektionen och gick promenad iallafall för det var peniskallt! Iallafall sen vare so osv, och sen hade vi lunch och idag blev jag kallad klamydiafitta, haha jävla sjuor som seriöst inte har något bättre för sig än att kaxa sig mot nior, jävla töntar säger jag bara! (:
Iallafall, efter att ha slutat tog jag bussen hem och åt sedan och sedan har jag inte gjort så mycket, kan dock säga att jag är en aning super trött!
Men nu ska jag fortsätta med mitt, godbye bitche's! (:

- Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar
Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar
Än att nånsin igen känna dina vibbar
Du ljög fan bättre än delfinerna simmar
Huvudperson i mina sämsta minnen
Om du var sist på jorden i elfte timmen
Så hoppas jag
Att dom skriver idiot i ditt pass
Att du i ditt nästa liv blir en mask
Fan vad jag behövde få detta här sagt
Blir två ton lättare än vad jag vart!

Lite nya pic's får man väl allt ta och bjussa på :3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0