NÄR JAG VAR LITEN LÄRDE JAG MIG...

Att man ska ta sig genom en dag i taget,men nu är man kvar i samma dag förjämnan känns det som.

Dagen var rätt jobbig idag men haft fullt ös,cyklade till OP krykan där jag mötte Johanna och cyklade sedan hem till henne till Baronbackarna där hon och hennes mamma flyttat,fixade lite där med allt och det blev mycket bättre nu =) Efter det cyklade jag och mamma hem och jag åt och sedan gjorde jag Matteläxan eftersom jag inte var i skolan igår,pg.ö att jag var på begravning så lämnar jag in den på Måndag och satt med matteläxan och sedan så kollade jag på Hop och sedan drog jag ner och köpte lite och sedan drog jag igång lite filmer som jag legat och tittat på.
Just nu mår jag väl inge vidare bra,fryser och mår illa och är lite lagom men ganska riält trött.

Har inget mer att tilläga mer än att begravningen igår var så otroligt fin,i början grät jag ingenting men senare kom tårarna efter att lagt rosen på hennes kista och satt sig ner och sedan kom låten Tears in heaven,och då kunde jag inte låta bli att hålla tårarna inne. Nu ska jag nog snacka runt och fortsätta trösta mig genom musiken!

Imorgon hade jag tänkt mig att möblera om i mitt rum och städa ordentligt innan helgen är kommen och eventuellt Stefan kommer dyka upp,vi får la se och så kanske det blir Hälleforsmarken,måste prata med päronen först och åker nog troligtvis med Stefan dit isåfall,vi får väl se hur det blir med den saken men ja!

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0