TUNGAN ELLER SNAKEBITE?



Bilderna har jag tagit med camen men har dock ritat med paint på det bästa sättet!
Haha,vill ha i både tungan eller Snakebite,men som sagt jag ska snart få tandställning så det suger ju..
Men efter det så tar jag något av det,och jag struntar i fall mina päron inte gillar det.
Mitt ansikte,mina regler :3

Iallafall,varit en riktigt duktig flicka idag som städat heeeela dagen typ och möblerat om mitt rum :3
Det känns mycket större nu,grrh!
Men hare bra så länge puss på roooompan :3

- Du kanske lovade att finnas där vad vet jag.
Men du bevisade din falskhet idag,när du valde att gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den dagen du är myndig så får du göra vad du vill men innan det så är det dina föräldrar som bestämmer vare sig du vill det eller inte .

2011-09-05 @ 08:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0